featured

Mobil oyuncuların yüzde 90’ından fazlası uygulama içi sesli reklamlarla etkileşime giriyor

Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bilindiği gibi mobil oyunların yükselişi, taşınabilir teknolojinin ilerlemesiyle başladı. Sektör, 2000’lerin ortalarında gerçek bir patlama yaşadı. Bu dönemde, basit grafiklere ve sınırlı oynanabilirliğe sahip oyunlar rağbet görse de cep telefonlarının ve akıllı telefonların yaygınlaşmasıyla birlikte mobil oyun sektörü hızla evrilmeye başladı.

Özellikle 2008’de Apple‘ın App Store‘unun piyasaya sürülmesi, mobil oyunların popülaritesini artırdı. App Store, kullanıcılar için erişimi kolaylaştırarak binlerce oyunun ve uygulamanın yayılmasına olanak tanıdı. Ardından, Google’ın Android işletim sistemi için Google Play Store’un ve diğer platformların da benzer uygulama mağazalarının açılmasıyla birlikte mobil oyun sektörü daha da büyüdü. Bu mağazalar, kullanıcılara geniş bir oyun yelpazesi sunarken, geliştiricilere de oyunlarını milyonlarca insanla buluşturma imkanı sağladı.

0
alk_
Alkış
0
be_enmedim
Beğenmedim
0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
komik
Komik
Mobil oyuncuların yüzde 90’ından fazlası uygulama içi sesli reklamlarla etkileşime giriyor

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir