featured

Instagram, kaydırarak geçilemeyen reklamları test ediyor

Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Meta, Instagram akışında “ad break” ismini verdiği, atlanamayan yeni bir reklam türünü test ediyor. Söz konusu reklamlar bazı kullanıcılar tarafından şimdiden fark edildi. 

Reddit ve X’te paylaşılan ekran görüntülerine göre, reklamların birkaç saniye uzunluğunda olduğu görülüyor, ancak Meta’nın yeni formatı resmi hale getirmeye karar vermesi durumunda uzunluğun değişip değişmeyeceği belli değil. Uygulama içi bir mesajda “Ad break, Instagram’da reklam görmenin yeni bir yolu. Bazen gezinmeye devam edebilmeniz için bir reklamı görüntülemeniz gerekebilir.” ifadesi yer alıyor. 

Atlanamayan video reklamlar diğer platformlarda yaygın olsa da Instagram için yeni ve çok daha agresif bir format. Şirketin, video reklamların daha yaygın olduğu Reels veya Hikayeler yerine ana akışındaki reklamları deniyor olması da ilginç.

Kaynak: Reddit

Meta, TechCrunch‘a yeni reklam formatını test ettiğini doğruladı. Bir Meta sözcüsü, “Test ettikçe ve öğrendikçe, bu testin herhangi bir resmi ürün değişikliğiyle sonuçlanması durumunda güncellemeler sağlayacağız” dedi.

Instagram’ın yanı sıra YouTube da videolardan önce ve videolar sırasında atlanamayan reklamlar gösteriyor. Hatta şirket, geçen yıl atlanamayan 30 saniyelik reklamları TV uygulamasında da göstermeye başladı. Hem YouTube hem de TikTok kısa biçimli videolarının arasına reklamlar yerleştiriyor, ancak yine de bunları sağa kaydırarak geçebiliyorsunuz. Instagram’ın bu videoları ne zaman resmi olarak yayına alacağı ise şu an için belirsiz.

0
alk_
Alkış
0
be_enmedim
Beğenmedim
0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
komik
Komik
Instagram, kaydırarak geçilemeyen reklamları test ediyor

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir