featured

Monster’ın bilinmeyen hikayesi SDN Summit’te ortaya çıktı!

Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Monster CEO’su İlhan Yılmaz, SDN Summit etkinliğinde yaptığı konuşmada şirketin 24 yıllık yolculuğunu ve başarı hikayesini anlattı. Yılmaz, Monster’ın hikayesinin yaklaşık 24 yıl önce bir seçim anıyla başladığını ifade etti. Çocukluk yıllarından itibaren elektronikle olan ilgisinden ve bilgisayar dünyasına adım atmasından bahsetti.

SDN Summit’te Monster rüzgarı! İşte bilinmeyen hikayesi

Kendisi İstanbul’da doğmuş ve mütevazı bir aile ortamında büyümüştü. Çocukluk yıllarında kitaplarla ve özellikle çizgi romanlarla iç içe geçirdiği zamanların ileride bilgisayar dünyasıyla bağlantılı olduğunu fark ettiğini belirtti. Bu süreç Yılmaz’ın bilgisayar ve teknolojiye olan ilgisini daha da pekiştirdi.

Eğitim hayatının ardından çıraklık döneminde elektronik sektörüyle tanıştığını ve bu alanda kariyerine adım attığını anlattı. İş hayatında aldığı farklı pozisyonlar ve edindiği deneyimlerle sektörde kendine sağlam bir yer edindi. Ardından kendi şirketini kurma kararı aldı ve Monster markasını hayata geçirdi.






Hepsiburada, SDN Summit’te drone ile teslimat sistemini tanıttı!

Hepsiburada, ana destekçisi olduğu SDN Summit’in ilk gününde üzerinde çalıştığı Drone Teslimatı’nı ilk kez tanıttı

Monster’ın ilk yıllarında mütevazı bir dükkanda başlayan yolculuğun bugünlere nasıl geldiğini anlatan Yılmaz, markanın adını kendilerine güçlü bilgisayarlar üretme göreviyle vermiş olduklarını vurguladı. Şirketin müşteri odaklı yaklaşımını ve müşteri deneyimlerini önemsediğini belirterek bu doğrultuda örnekler verdi.

Ayrıca Monster’ın oyun, teknoloji ve sanatı bir araya getirerek fark yarattığını ifade etti. Özellikle oyun ve teknoloji dünyasında yaptıkları iş birliklerinin önemine değindi. Yılmaz, markanın sadece bir ürün satıcısı olmadığını, aynı zamanda yaşamı daha iyi bir hale getirme misyonu güttüğünü vurguladı. Şirketin sosyal sorumluluk projelerine ve engelli bireylerin istihdamına verdiği önemi de vurguladı.

Monster’ın küresel bir marka olma hedefine vurgu yaparak, Türkiye’den dünya çapında bir marka çıkarma vizyonlarını paylaştı ve bu hedefe doğru kararlı adımlarla ilerlediklerini belirtti. Konuşmasını gelecek nesil girişimcileri teşvik ederek ve onlara başarılar dileyerek tamamladı.

0
alk_
Alkış
0
be_enmedim
Beğenmedim
0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
komik
Komik
Monster’ın bilinmeyen hikayesi SDN Summit’te ortaya çıktı!

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir